Presentation

heej för er som inte vet heter jag rebeca men kallas beca rider på ridskolan sorf i sala däe jag har ridit i snart 8 år och sköter ochså en stor c-ponny vid namn dante
om mig heter då rebeca kallas (beca) bor i sala rider på sorf. jag ÄLSKR min skötar häst dante brukar vara i stallet 2-3 gånger i veckan rider på onsdagar kl 18:30
Dante är en connemara jätte snäll och bara bäst enligt mig hehe :) dante dante är då en ridskole häst. han är gryyym på att hoppa de högsta jag har hoppat med honom är 80 cm

vi brukar ochså tävla mycket ihopp fast bara klubbtävlingar ♥
kolla gjörna in på min och min bästis blogg -----------> HÄR



Bild på Dante



Jag och dante

KRAM beca

Kommentarer
Postat av: Pelin

Dante är en d-ponny:D

2012-02-18 @ 09:06:07
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0